Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата пали и веднага изгасва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    А ако не се оправиш с клатенето, ми се обади на мен. Тоя проблем е много интересен. Аз го Управям без да режа пин 15

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      А ако не се оправиш с клатенето, ми се обади на мен. Тоя проблем е много интересен. Аз го Управям без да режа пин 15
      аз нямам навик да се обаждам на никого, особено ако настоява, да не би да имаш импулсен телефон та държиш да ти звънят?
      Ако знаеш ,напиши тук как става или пусни платена тема, че оправяш това срещу заплащане и с гаранция.
      Причината за клатенето е вероятно в моторчето.

      ---------- Post added at 15:11 ---------- Previous post was at 15:07 ----------

      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Това да се чува

      Дано проблемът да се реши само със слагането на капачката. А когато можеш по-натам си пусни една адаптация на дросела. От това нещата само могат да станат още по-добре.

      Идеята за свинската опашка е добра, но внимавай да не те види някой джихадист. С оглед на това, можеш и тел да ползваш
      утре ще покарам да видя как са нещата, ама моторчето се адаптира само според мен
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        аз нямам навик да се обаждам на никого, особено ако настоява, да не би да имаш импулсен телефон та държиш да ти звънят?
        Ако знаеш ,напиши тук как става или пусни платена тема, че оправяш това срещу заплащане и с гаранция.
        Причината за клатенето е вероятно в моторчето.
        По-скоро в зацапани/износени писти на потенциометрите. Заради проблем в моторчето обикновено светва дюзата и записва грешка.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          аз нямам навик да се обаждам на никого, особено ако настоява, да не би да имаш импулсен телефон та държиш да ти звънят?
          Ако знаеш ,напиши тук как става или пусни платена тема, че оправяш това срещу заплащане и с гаранция.
          Причината за клатенето е вероятно в моторчето.

          ---------- Post added at 15:11 ---------- Previous post was at 15:07 ----------



          утре ще покарам да видя как са нещата, ама моторчето се адаптира само според мен
          Не е в моторчето, не е в дроселовата клапа - идвали са хора с чисто нови и пак клатеха. Навремето писах, ама ми се смяха. С Оем имахме дебати по въпроса. Ма като гледам и той отдавна е загърбил форума.
          Колкото до импулсен телефон - нямам, платена тема - не ми се занимава. А да пиша тук - няма как защото все пак трябва да се проверят някои неща

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            утре ще покарам да видя как са нещата, ама моторчето се адаптира само според мен
            Аз не мисля така, но понеже не съм наясно със софтуера на ECU - то, не го твърдя със сигурност.

            Само се позовавам на документацията в която е казано, че след всякакви намеси по всмукателния тракт, в т.ч. по дросела или по въпросния механизъм, трябва да се пуска принудителна адаптация.

            Неслучайно при адаптацията не се пипа педала на газта. Един вид - казваш на ECU - то ей това дето мериш, като стойности на потенциометрите са при пуснат педал. Ха сега ми подържай празния ход на мотора.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:30.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #96
              Тук си напълно прав! Но има някои външни условия които ебават еку-то и на едно от тях никой не обръща внимание

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Аз не мисля така, но понеже не съм наясно със софтуера на ECU - то, не го твърдя със сигурност.

                Само се позовавам на документацията в която е казано, че след всякакви намеси по всмукателния тракт, в т.ч. по дросела или по въпросния механизъм, трябва да се пуска принудителна адаптация.

                Неслучайно при адаптацията не се пипа педала на газта. Един вид - казваш на ECU - то ей това дето мериш, като стойности на потенциометрите са при пуснат педал. Ха сега ми подържай празния ход на мотора.
                защо тогава моторчето прави тези упражнения нагоре надолу с оборотите и накрая се спря на правилните?
                запалих я без газ и не я пипах докато се намести, продължи около минута или малко повече

                ---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Не е в моторчето, не е в дроселовата клапа - идвали са хора с чисто нови и пак клатеха. Навремето писах, ама ми се смяха. С Оем имахме дебати по въпроса. Ма като гледам и той отдавна е загърбил форума.
                Колкото до импулсен телефон - нямам, платена тема - не ми се занимава. А да пиша тук - няма как защото все пак трябва да се проверят някои неща
                Напиши пак да се посмеем отново
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  защо тогава моторчето прави тези упражнения нагоре надолу с оборотите и накрая се спря на правилните?
                  запалих я без газ и не я пипах докато се намести, продължи около минута или малко повеч
                  Защото се стреми независимо от всичко да догоди оборотите на празен ход. Ще го "облекчиш" съществено в тази задача, ако му дадеш правилните начални условия при една адаптация.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Защото се стреми независимо от всичко да догоди оборотите на празен ход. Ще го "облекчиш" съществено в тази задача, ако му дадеш правилните начални условия при една адаптация.
                    не знам, ще опитам, но щом се стреми значи се адаптира, може да опитам с онова на контакт утре
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      защо тогава моторчето прави тези упражнения нагоре надолу с оборотите и накрая се спря на правилните?
                      запалих я без газ и не я пипах докато се намести, продължи около минута или малко повече

                      ---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:47 ----------


                      Напиши пак да се посмеем отново
                      Има моменти когато това не помага, макар, че е правилният метод. Дори гасне в движение като я пуснеш от към 4000 оборота по инерция

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Има моменти когато това не помага, макар, че е правилният метод. Дори гасне в движение като я пуснеш от към 4000 оборота по инерция
                        само това липсва да тръгнеш да изпреварваш и да угасне като превключваш на скорост
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Освен усета, че празният ход се подържа коректно, няма клатене на обороти, не гасне при изключване от скорост и преход от високи към тихи обороти, в диагностиката нещата се виждат доволно ясно. В меню "параметри", като сложиш съответните отметки, трябва да видиш и съответния статус:

                          Idle recognition test: performed
                          Idle recognition signals: synchronized


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            само това липсва да тръгнеш да изпреварваш и да угасне като превключваш на скорост
                            Ако забавиш превключването се получава едно яко падане на обороти, дори загасване

                            ---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:20 ----------

                            И въпреки всичко се получава. Ти тези параметри ги получаващ на празен ход, а не в променлив режим

                            Comment


                            • до сега не е гаснала в движение никога, дори и без капачката.
                              Пробвах метода свалена клема, 1 минута, 1 минута, каране градско, при мен не става. Трябва си лаптоп. Държи високи обороти, с климатик - много високи
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:00.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Ако забавиш превключването се получава едно яко падане на обороти, дори загасване

                                ---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:20 ----------

                                И въпреки всичко се получава. Ти тези параметри ги получаващ на празен ход, а не в променлив режим
                                Между другото оправих празния ход. Колата сега работи перфектно.От твоите предположения тук и ЛС никое не беше вярно.
                                Има достатъчно информация. Познай как я оправих. Няма да ти кажа от къде съм, но се надявам да се справиш и без това. Успех, чакам.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X